Australië - Reisverslagen van Thomas Veldhuis - WaarBenJij.nu Australië - Reisverslagen van Thomas Veldhuis - WaarBenJij.nu

Australië

Hier is het dan, de blog waar ik sommigen al over verteld had. Het is nu precies 1 september 2015, een maand voordat ik op 1 oktober 2015 zal gaan vertrekken naar Australië.

Op 1 oktober om 15:20 zal ik opstijgen vanaf Schiphol om vanaf daar te vliegen naar Dubai voor een tussenlanding. Eenmaal aangekomen op Dubai zal ik me een paar uur moeten vermaken om daarna door te vliegen naar Bangkok voor nog een tussenlanding, ook daar moet ik een paar uur wachten op mijn vliegtuig naar Sydney. De reis zal 31 uur duren.

Eenmaal aangekomen in Sydney ga ik eerst zorgen dat alles geregeld is en open ik een rekening en vraag ik een BSN nummer aan. Dan ga ik door naar mijn eerste hostel het "Bounce Hostel" in Sydney, Hier zal ik 4 dagen blijven om mijn reis vervolgens voort te zetten.

Hoop dat ik jullie hierbij genoeg heb geinformeerd, en zal er vanaf 1 oktober meer op zetten.