Oostkust - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Thomas Veldhuis - WaarBenJij.nu Oostkust - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Thomas Veldhuis - WaarBenJij.nu

Oostkust

Door: Thomas Veldhuis

Blijf op de hoogte en volg Thomas

18 November 2015 | Australië, Byron Bay

Hier zijn we dan vanuit Byron Bay nog steeds waar ik tot vrijdag zal gaan verblijven, om daarna verder te gaan naar Gold coast. Inmiddels heb ik samen met een jongen uit oostenrijk een paar trips gepland naar: Fraser Island, Noosa Bushcamp, Whitsundays, en Skydive in Mission Beach ( 14000 ft) gepland.

Dus even voor de duidelijkheid dit is mijn trip voor tot nieuwjaar: Byron Bay naar Gold Coast, Brisbane, Noosa, Hervey Bay, Seventeen Seventy, Airlie Beach, Townsville en Cairns en dan terug naar Byron Bay met de auto of met het vliegtuig en gaan we hier het nieuwjaar inluiden met wat oude vrienden.

Ook is het uitgaan 1 van de mooiste dingen hier om te doen dus gaan we vanavond naar Woody's waar je een surfboard kan winnnen met tickets die je van je drank krijgt. En afgelopen paar maandagen natuurlijk naar de reggae night's geweest waar het lijkt of je echt compleet ergens anders bent dan in Australie.

Aan iedereen de groetjes en ik laat gauw weer wat van me horen!

  • 18 November 2015 - 09:24

    Geertje:

    Hey dorus. Leuk weer wat van je te lezen. Was alweer een tijdje geleden. Ik hoor natuurlijk wel van alles. Dus blijf wel op de hoogte nou nu op gold coast. Waar je volgens mij wel avonturen te wachten staan als ik lees wat je gepland hebt. Heel veel plezier op je volgende stekkie. Xx van ons.

  • 18 November 2015 - 18:24

    Wim En Willy:

    Hey Thomas wat leuk om weer wat van je te lezen. Je gaat weer op doorreis mooi hoor we hebben gelezen waar je allemaal heengaat erg mooi zeg.geniet er goed van en mooie fotoos maken ,dan kunnen we hier ook allemaal weer meegenieten succes en goeie reis en we skypen gauw een keer weer xx

  • 18 November 2015 - 18:26

    Marijke:

    Klinkt weer als een groot feest. Zo te horen heb je al een hoop vrienden gemaakt. Goed bezig en vergeet whitlock niet he

  • 19 November 2015 - 20:35

    Jos En Joke:

    he thomas hoe is het daar is er al een busje . Wat hoor ik beetje last van haaien dan moet je zorgen dat je goed kunt surfen. Nou ik zie dat je nog heel wat op de planning heb staan dus nog zat om van te genieten. Heel veel plezier we skypen nog wel weer. gr jos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thomas

Welkom op mijn profiel, Zoals de meesten van jullie al weten vertrek ik vanaf 1 oktober 2015 naar Australië om daar te gaan backpacken. Dit is de site waar je mijn verhaal kan meelezen en kan reageren.

Actief sinds 01 Sept. 2015
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 8497

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2015 - 14 April 2016

Australië

Landen bezocht: