Byron bay - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Thomas Veldhuis - WaarBenJij.nu Byron bay - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Thomas Veldhuis - WaarBenJij.nu

Byron bay

Door: Thomas Veldhuis

Blijf op de hoogte en volg Thomas

30 Oktober 2015 | Australië, Byron Bay

Heey hee volgers!

Daar ben ik weer vanuit Australië, Byron Bay dit keer.
Inmiddels ook alweer bijna 2 weken in Byron, het stadje waar de meest relaxte sfeer zou hangen van heel Australië volgens locals. En het is waar! Wauw... wat heb ik het hier naar me zin! Afgelopen maandag was er hier een reggae party, het was zo geweldig!

Ook inmiddels een kampvuur gehad wat deze avond ook weer gaat gebeuren, ik neem dan me gitaar mee en we wissellen af met nog 6 anderen die allemaal wat anders kunnen spelen. Van de spaanse roemba's tot reggae tot pop echt een geweldige sfeer!

Ojaaa voor ik het vergeet, natuurlijk ben ik hier gaan surfen het is lastig maar inmiddels kan ik een golfje pakken, de stroming daarentegen is wel super sterk dus blijven opletten, ook waren we aan het surfen en zwommen er 10 dolfijnen naast ons in de golf echt ongelofelijk zo dichtbij en zo mooi.

Inmiddels zit ik er over na te denken om hier nog even te blijven of naar Gold coast te gaan dat is zo'n 2 uur verderop in het noorden dus ik kijk het nog even aan.

Na nu ongeveer een maand in Australië te zijn lees ik alle reacties op de blog terug en denk ik: " Er zijn eigenlijk veel mensen die mijn blog lezen". Waardoor ik ook berichten krijg wanneer de volgende komt. Helaas was het afgelopen 1.5 week niet mogelijk omdat er bliksem insloeg en de router kapot ging.

Maar voor nu probeer ik het zo goed mogelijk bij te houden!

Next things to see: Nimbin, Arakwal national park in Byron bay! En door naar Gold coast!



  • 30 Oktober 2015 - 10:05

    Marijke:

    Je blog zijn leuk om te lezen en het klinkt allemaal heel relaxed. Volgens mij heb jij aan een half jaar niet genoeg. Hou je je dartskills ook nog een beetje bij? Morgenavond hebben we hier weer een oefenavondje als het goed is komt Kelvin dan ook. Geniet zou ik zeggen en we houden contact.

  • 30 Oktober 2015 - 10:37

    Thomas Gerritsen:

    Hahaha Thommie! Ik vraag om een nieuwe blog en meteen is die er ;-) Veel plezier!!

  • 30 Oktober 2015 - 17:58

    Melissa:

    Waaauuwww Thomas echt super leuk jou blogs elke keer te lezen,
    zodat we op de hoogte blijven van jou avontuur.
    en gaaf dat je hebt leren surfen.
    Echt fijn dat je het leuk hebt en leuke mensen hebt leren kennen,
    Geniet lekker van alle relaxte dingen die je daar meemaakt,

    En ik zie je nieuwe blog wel weer verschijnen
    Ben benieuwd naar je nieuwe verhalen.

    Groetjes Melissa&Dennis


  • 30 Oktober 2015 - 19:42

    Jolanda:

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt in Australië. Je blogs zijn leuk om te lezen. Geniet er nog lekker van.

    Groetjes Jolanda Molendijk

  • 30 Oktober 2015 - 19:48

    Wendy:

    Hej thomas!!

    Super leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt!
    Het is inderdaad leuk om het zo te volgen.
    Geniet er maar lekker van neefje! Tot snel
    X

  • 30 Oktober 2015 - 19:50

    Jenny:

    Hoi Thomas,

    Geweldig om te lezen dat het je zoooooo naar je zin hebt daar en wat moet het een geweldige ervaring zijn. En je hebt dolfijnen gezien, prachtig, nu de foto's nog ;). Lekker relaxed en een leuke (muzikale) groep lees ik, echt genieten he. Ben zeer benieuwd naar je volgende verhaal. groetjes van ons. bye bye :) xx

  • 01 November 2015 - 20:44

    Joke En Jos:

    he die thomas
    wat fijn dat je het naar je zin hebt.
    lekker bij een kampvuurtje een beetje gitaar spelen,dan ff surfen en dolfijnen zien GEWELDIG MAN
    geniet er nog maar lekker van en schrijf veel blog s dan kunnen wij meegenieten
    gr van hier en we skypen gauw een keer

    gr jos en joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thomas

Welkom op mijn profiel, Zoals de meesten van jullie al weten vertrek ik vanaf 1 oktober 2015 naar Australië om daar te gaan backpacken. Dit is de site waar je mijn verhaal kan meelezen en kan reageren.

Actief sinds 01 Sept. 2015
Verslag gelezen: 423
Totaal aantal bezoekers 8476

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2015 - 14 April 2016

Australië

Landen bezocht: